luni, 4 octombrie 2010

Distractii

Si nu ma refer la amuzament,petrecere sau agrement. Ma refer la genul acela de distractii care te rapesc din toiul grijilor si nevoilor cotidiene si te traspun intr-un loc net superficial, dar izolat de acestea. Asa cum asculti muzica in drum spre munca pentru a uita unde mergi pentru o scurta perioada de timp si pentru a ignora o buna bucata din mizeria din jur. Asa cum cand ajungi acasa te uiti la un film pentru a evita sa faci curatenie in camera. Asa cum se gaseste pe cine sa suni cand nu e nimeni acasa pentru a nu ramane singur cu gandurile tale. Pentru ca se iveste de fiecare data un pretext care te impiedica voit sa iesi direct in fata problemelor cu doua cutite de macelar si sa tragi o linie: "Daca treceti de linia asta va sparg fata".Personal, am fost intotdeauna fan tacticilor de diversiune prin care evit viata reala prin asalt fonic. Sa ai atata galagie in cap incat sa nu mai aiba loc alte ganduri sau preocupari din viata reala. Intrebari cum ar fi : "Asa o sa fie mereu viata mea?", "Atat imi doresc sau atat se poate?", "Adevarul e calea?" sunt mai bine lasate fara raspuns prin distractii. Suparari? Iesi la un ceai. Necazuri? Fugi de ele la mare. Taxe, traiul de zi cu zi, datorii? Eu zic ca ar merge-o bere si un film bun. Esti in dificultatea luarii unei decizii? Nu o lua. Da, este un exemplu de anti-trait poate, dar te rezolva cel putin pentru moment. Cand te intreaba cineva ce mai faci, uneori e de ajuns sa-i spui "supravietuiesc". 

2 comentarii:

Unknown spunea...

eu merg pe varianta ,bine' ;))

Stefan spunea...

cand te mai intreaba cineva " ce mai faci?"