duminică, 30 martie 2008

URA


  • M-am rostogolit e trei ori peste cap in speranta de a deveni un om minunat.Nu sunt nici asasina,nici nu lucrez la surprize-surprize,nu urlu,nu cultiv aspiratii doar le traiesc.Ochii inchisi sau privirea in pamant au o perspectiva mai larga a ceea ce este in interior.Nu trebuie sa vezi,trebuie sa intrebi in soapta si sa simti.Ca si copiii care asteapta sa ramana singuri acasa sa-si faca de cap,asa mai raman si eu fara de scapare singura cu mine si cu toate fantomele pe care le-am avut dintotdeauna si intotdeauna o sa le am.M-as intinde in pat.M-as gandi la Dumnezeu.Dar imi pun mainile la tample sh realizez ca am nevoie de o transfuzie cu un sange mai bun.L a ce e folositor?Oricum sufletul nu are grupa sanguina.
  • Ura se naste din prea multa iubire si de aici si resentimentele,frustrarile si complexele care nu mai au loc sa se lafaie in cufarul al carei cheie ne facem mereu c-o aruncam.Superficiali fiind nici sa fim rai nu ne mai iese,ne asemanam unei portocale care pluteste acolo unde nu exista gravitatie,unde sunt numai idei vide si rasete infundate.De ce sa uram cand putem iubi?Mi-as dori sa ma plimb cu o gondola prin sufletul cuiva,cu riscul de a ma pirde sau de a innebuni,imi place sa o iau razna ori de cate ori sentimentele imi ajung in gat la fel ca adrenalina.Dar mai bine sa facem rau fiindca e mai rau sa facem bine de bine de rau trebuie sa devenim ori buni ori rai.Fara razboi nu poti avea clipe eroice la fel cum nici fara a iubi nu poti avea clipe de fericire.
  • Dualitatea mangaie apoi zdrobeste inimi,distruge terenul de joaca al zambetelor calde sh sincere.Eu am doar culorile,simturile,ratiunea si sarutul.Pentru unii e imposibil sa ignore secretia acra venita din ura,nu multi o pot calca in mod deliberat ca pe o tigara pe jumatate fumata.Putem sa depisim pacatul?:-?? Va trebui intai sa eliminam pacatul de a fi

Niciun comentariu: