sâmbătă, 5 aprilie 2008

no regrets


  • Imi place sa regret.Fac asta zambind subtil in coltul gurii,gandindu-ma ca fara tot arsenalu de regrete pe care il port in spate n-as mai fi fost eu.Daca as fi invatat sa cant si nu n-as fi regeretat astazi faptul sa sunt afona,probabil acum as fi fost nefericita pe undeva printr-o debara rupandu-mi corzile vocale in doua.Ma hranesc cu fiecare regret,indiferent de domeniul din care face parte,de intesitatea lui...pentru ca regretele ne fac ceea ce suntem.Insa prin parerile de rau nu stiu daca ma ridic spre lume sau lumea a coborat la nivelul meu.De-asta ma alerg cu ceilalti alter ego ai mei pe care imi place sa cred ca ii domin.Uneori cand merg pe starda pot vedea mai multe umbre la propriul trup,umbre rupte dintr-un rai cam negru fata de ce mi-a fost promis.Si asta regret,asta si o mare parte din intamplarile pe care le-am trait pana in prezent,insa lucrul asta ma face fericita.Ma face sa ma bucur de ceea ce am acum.
  • Tu esti regretul meu preferat,numai ca doar sangelui ii e dor de inima mea dupa ce o paraseste.

Niciun comentariu: