miercuri, 9 aprilie 2008

Pentru mine saptamana incepe vineri


  • Joi.E 12 fara un pic noaptea si ma gandesc ca practic este vineri.Inchid calculatorul,televizorul si lumina.Ma asez in pat si studiez spatiul gol dintre mine si tavan si-l gasesc cam limitat.Singurul mod gratuit de a mai avea vreo placere e sa inchid ochii si sa aberez in gand.Fac repede o lista neagra in cap,inca doua,trei idei fara noima si niciun gand gol.Ma trezeste la realitate curentul rece care vine pe sub usa si ma incolacesc cu perna in brate.Prima secunda din vineri.
  • E prea intuneric,prea liniste si prea greu sa adorm.Ma gandesc ca iti place gandul ca te astept stiind ca vii,de-asta intarzii si eu cateva minute mereu.Te asezi incet langa mine,crezi ca dorm.Incepi sa-mi soptesti la ureche secrete marunte de-ale tale sau doar ce-ai visat azi-noapte.Fragilitate si sensibilitate,miscari premeditate si calculate la milimetru,un comportament tehnic de subtil.Si pacea e puntea dintre noi,de-asta m-am intors cu fata spre tine si am zambit,caci cele cateva minute pana s-a facut vineri au parut ca dureaza o vesnicie.Acum nu mai stau pitita dupa patura,nu mai tin o adunatura de pene de gaina in brate,dorm pe tine.Iar tu mereu gasesti cate ceva de vorbit,iar in putinele momente in care taci vrei sa-mi demonstrezi cate ceva.Acum si de fiecare data,odata cu vineri vii tu,vine si armonia dintre lumile noastre,de parca ai trai in sud si eu in nord.
  • Insa tonul de apel in format mid "Sony Ericsson" tiuie iar la volum maxim in urechile mele mici.Am cazut pe-o gaura din rai,la 7 juma' tre's-ajung la romana si nu concep de ce e luni.Vreau sa stii ca drumul spre vineri a fost lung si greu dar a meritat.

Niciun comentariu: