marți, 29 aprilie 2008

Pe un fond instabil emotional


  • N-am copii si nici rate de platit motiv pentru care imi tot zic de nenumarate ori sa fac stanga-mprejur si sa ma indrept precum texanii obositi spre asfintit.Nu locuiesc nici la munte,nici la mare,nu e nici vara,nici iarna iar eu dau din coate printre atatea jumatati de masura care imi dau palme si ma doboara la pamant.Ciudat cum pot zambi indiferent de situatie.Si pentru a alterna o paleta mai larga de emotii batjocoresc tara in care m-am nascut,86.15% din baieti,cei care isi pun catarma cu semnul dolarului si arunc cu sabii ninja in cei care conduc statul si in cei condusi.Dar de-asta exista liberul arbitru.Ca sa ma pot aseza pe spate in mijlocul traficului sa ma uit la cer.Am puterea de a crea amintiri,amintiri frumoase.Am multe puteri si nu trebuie sa fiu o eroina sa fac cuiva pe plac,insa nici nu ma complac.Si ce daca uneori ma gandesc sa cobor in beci sa beau o sticla de Polar?Si ce...mi-ar placea ca e caldut.M-am saturat de lume.Imi place sa socializez dar nu-mi plac oamenii.Sunt nesiguri si pot fi comparati cu succes cu animalele.Si incerc in van deflorari anale ale creierului celui de langa mine ca sa termin prin a afla ca planuia sa ma omoare de la inceput.
  • Totul incepe cu un "te inteleg perfect,si eu sunt la fel ca tine",iar cateva luni mai tarziu te devoreaza ca nu si-a primit mesajul de noapte buna sau cu fraze gen "ma duc sa-mi pun putin mustar peste sandwichul cu salamior,cascaval,castraveti si rosii tu ce faci?"Simt nevoia atroce de a poseda un om care sa nu manance sandwichuri si sa-si bage pula in necesitatea permanenta a dulcegariilor ,cineva care sa aiba forta sa ma dea cu capul de pereti si sa ma stranga de gat si sensibilitatea de a ma mangaia pe crestetul capului inainte sa adorm.Ma duc sa-mi iau un mar sa reconstitui pacatul primordial.Pentru ca femeia e plamadita din coasta barbatului si greseala originara ii apartine tot ei.Numar al 23lea gand pe care il am,chiar daca nu e asa fericit.E mic si el.Imi reformulez zambetul intr-unul mai cinic,imi pun gluga pe cap si ma duc sa ma plimb...pe ploaie.

Niciun comentariu: