luni, 7 aprilie 2008

Repede ca gandul


  • Parca s-a spart clepsidra,Pamantul se roteste invers iar Dumnezeu e plecat in Bermude in vacanta.Nu mai avem timp.Fugim de zi,ne manifestam noaptea.Nu ne mai ajunge timpul pentru nimic intreg,doar pentru resturi de prietenii,rupturi de suflete,urme de lacrimi,parti de sentimente.Observ cum nu ne mai ajunge vremea sa mergem pe jos spre casa,sa scriem scrisori sau sa mancam mult si bine.Nici sa citim,nici sa iubim...
  • Ciudat insa!ca avem timp sa petrecem jumatate din zi cu telecomanda in mana,sa primim cat mai multe lucruri de duzina,cat mai usor de digerat.Ne spalam repede pe maini,dam cu Palmolive Aroma Therapy sa scapam si de detaliile astea marunte ale vietii cum ar fi un zambet mic,o imbratisare,un "multumesc".Nu mai avem unde sa furisam in agenda intalniri reale cu oameni adevarati,sa povestim,sa bagam un tap de bere.Mai bine ne adunam cu totii pe fel de fel de retele sociale ca sa ne potolim un pic setea de a fi kinky care pare sa nu ne mai dea pace.Al treilea razboi mondial va fi un joc pe calculator,si daca tot o sa ne omoare pe toti...barem sa fie grafica buna.
  • Eu sunt o persoana mai lenta si imi place sa fac totul in my own time.Desi nu am abonament la fericire,nu am minute incluse..si nici vreo garantie pentru bunastare sufleteasca vesnica,imi face placere cand gatesc bucuria la foc mic.Nici nu mai am ce demonstra.Totul ni se-arata atat de clar,doar sa fim prea ignoranti sa nu belim ochii.
  • Cine mai merge cu personalul pana in celalalt capat al tarii?Cine mai joaca sotron?Pustoaicele trecute de 14 ani sunt prea ocupate sa se vopseasca cu negru pe la ochi.Doar bunicii au ramas cei mai copii.

Niciun comentariu: